Torrada d’alvocat amb ous remenats

15-Torrada alvocat amb remenat d'ou

Pot ser un bon i complet esmorzar que s’elabora amb pocs minuts o també un saludable sopar. Aquesta recepta porta fibra, proteïnes i grasses saludables.

I, per què l’alvocat? Estic tot just descobrint-lo però conté una barreja de greixos molt adequada per prevenir malalties cardiovasculars, té un contingut en fibra elevat, és ric en magnesi, conté vitamina C i E i també moltíssims antioxidants. Per tots aquests motius i perquè, a més, és molt bo, val la pena incorporar en les nostres dietes l’alvocat.

TEMPS ESTIMAT: 10 minuts

INGREDIENTS (2 persones)

2 llesques de pa de motlle (amb cereals)
1 alvocat
1 raig de llimona
2 ous
2 tomàquets

1-Torrada alvocat amb remenenat d'ou

PREPARACIÓ

Torrem les dues llesques de pa i reservem.

4-Torrada alvocat amb remenat d'ou

Aixafem bé l’alvocat i hi tirem un raig de llimona. Salem. Reservem.

2-Torrada alvocat amb remenat d'ou

Tallem el tomàquet a trossets petits. Hi afegim oli i sal. Reservem.

3-Torrada alvocat amb remenat d'ou

Comencem el muntatge. Afegim a la torrada l’alvocat…

5-Torrada alvocat amb remenat d'ou

…i després el tomàquet.

6-Torrada alvocat amb remenat d'ou

Ara anem a pels ous remenats. Batem els ous amb una mica de sal. Posem oli en una paella petita i quan estigui calent hi afegim els ous i anem remenant fins que estiguin al punt. Jo prefereixo que no estiguin massa fets. Ara ja podem afegir en el muntatge. I ja ho tenim a punt. Hi afegim una mica de pebre i…bon profit!

7-Torrada alvocat amb remenat d'ou 8-Torrada alvocat amb remenat d'ou 9-Torrada alvocat amb remenat d'ou 10-Torrada alvocat amb remenat d'ou 14-Torrada alvocat amb remenat d'ou

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s